Numbrite (+) 37253877171 / 053877171 / 53877171 statistika

Viimati vaadatud
25.04.2025
Vaatamiste arv
2590
Hindamiste arv
33
Kommentaaride arv
22
Arvustus
OhtlikOhtlik


Kui kommentaarid sisaldavad isikuandmeid või kommentaarid on sobimatud, taotlege eemaldamist. Vaatame kaebuse läbi 1-2 päeva jooksul. [Saada ülevaatuse taotlus]
 

Lisa arvustus

Kas soovite teistele teada anda, kes see number olla võib? Kas see on tüütu või abiks? Täitke vorm kiiresti, et ka teised teaksid.
Arvustus*
Kommentaar
(kui on kommenteeritav)
 
 

Kommentaarid

Häiriv[Häiriv][11.02.2025] : Küsis kust ma postimeest loen ja kui tihti.
Neutraalne[Neutraalne][10.02.2025] : Postimees
Neutraalne[Neutraalne][04.02.2025] : Postimees pakkuja
Ohtlik[Ohtlik][03.02.2025] : Tagasi helistades teatab automaatvastaja, et side on häiritud.
Ohtlik[Ohtlik][31.01.2025] : Tagasi helistades kinnine toon ja teatatakse, et side on häiritud
Neutraalne[Neutraalne][31.01.2025] : Postimehe digilehe pakkuja.
Häiriv[Häiriv][30.01.2025] : Jobi
Neutraalne[Neutraalne][30.01.2025] : Ei vastanud, on ka varem helistanud
Ohtlik[Ohtlik][30.01.2025] : vastamata kõne, tagasi ei helista
Häiriv[Häiriv][30.01.2025] : Postimees müük
Häiriv[Häiriv][29.01.2025] : +37253877171: Tagasi helistades kinnine toon ja teatatakse, et side on häiritud
Häiriv[Häiriv][29.01.2025] : Helistab, tagasi helistades ütleb, et teenus häiritud.
Häiriv[Häiriv][29.01.2025] : lihtsalt helistab, tüütu
Häiriv[Häiriv][28.01.2025] : Külmkõne Postimehe digilehe pakkujalt. Ei soovita vastu võtta.
Häiriv[Häiriv][27.01.2025] : Postimehe digilehe pakkumine
Häiriv[Häiriv][24.01.2025] : helistab, kui hõiskad ,pani kohe toru ära
Häiriv[Häiriv][24.01.2025] : Helistab, katkeb tagasi helistades annab kinnist. Ja helistab taas uuesti. Ignoreerimine.
Neutraalne[Neutraalne][24.01.2025] : Võtad kõne vastu ja kõne katkeb kohe, tagasi helistada ei saa.
Ohtlik[Ohtlik][24.01.2025] : Lugesin kommentaare, ei helistanud tagasi.
Ohtlik[Ohtlik][24.01.2025] : Vastamata kõne. Tagasi helistades kostus kinnine toon.
 

Viimati vaadatud telefoninumbrid

056222256      056849599      05110559      82720947      053491170      059038674      053226277      053935542      056690950      053835730     
 

Kaitse telefonipettuste eest – kuidas riske vältida

Viimasel ajal on telefonipettused sagenenud ja paljud inimesed langevad petturite ohvriks. Nad kasutavad erinevaid tehnikaid, nagu võltspolitsei kellegi teisena esinemine, tehniline tugi või eksitavad pakkumised, millega nad üritavad saada raha või isiklikku teavet.

Siin on mõned näpunäited, kuidas ennast kaitsta telefonipettuste eest ja mida teha, kui teile tuleb kahtlane kõne tundmatult numbrilt.

1. Ärge vastake tundmatutele numbritele. Kui teile helistatakse tundmatult numbrilt, ärge sellele kohe vastake. Petturid kasutavad sageli välismaiseid või isegi kodumaiseid numbreid, millel pole teie jaoks tähendust. Kui kõne on oluline, jätab helistaja tavaliselt sõnumi või proovib uuesti.

2. Olge kahtlaste kõnedega ettevaatlik. Kui vastate tundmatule numbrile ja vestlus algab kahtlaselt, küsides näiteks isikuandmeid, katkestage kohe toru. Politsei ega teie pank ei küsi teilt kunagi telefoni teel pangamandaate ega muud tundlikku teavet.

3. Ärge jagage isiklikku teavet. Petturid püüavad sageli hankida isikuandmeid, nagu pangamandaate, aadresse või sotsiaalkindlustuse numbreid. Ärge kunagi jagage seda teavet telefoni teel, isegi kui helistaja tundub veenev. Teie teabe kaitsmine on parim viis pettuste ärahoidmiseks.

4. Kontrollige numbri päritolu. On mitmeid teenuseid ja rakendusi, mille abil saate kontrollida, kes teile helistas. Kui numbrit ei tunne ja see tundub kahtlane, saab seda näiteks Google’i otsinguga kontrollida.

5. Blokeeri kahtlased numbrid. Kui teile helistatakse jätkuvalt kahtlastelt numbritelt, blokeerige need oma telefoni seadetes. Enamikul nutitelefonidel on võimalus blokeerida konkreetselt numbrilt saabuvad kõned, et need sind edaspidi ei segaks.

6. Teatage kahtlastest kõnedest. Kui saate kõne, mis näib olevat kelmus, teavitage sellest ametivõime. Saate sellistest pettustest teatada politseile või tarbijakaitseorganitele, et nad saaksid midagi ette võtta ja teisi hoiatada.

7. Olge kursis uusimate petmismeetoditega. Telefonipettused arenevad pidevalt, seega on oluline olla kursis sellega, millist tüüpi petuskeemid on olemas. Sageli kasutavad petturid uusi tehnikaid, näiteks helistavad numbritelt, mis näivad väärtuslikud või pakuvad võltsteenuseid. Jälgige uudiseid ja olge valvel.

8. Kontrollige alati ettevõtte autentsust. Näiteks kui teile helistab tehnilist tuge või eripakkumisi pakkuv ettevõte, kontrollige enne mis tahes toimingu tegemist ettevõtte autentsust. Võite otsida Internetist ettevõtte kontaktandmeid ja helistada ametlikul numbril tagasi, et veenduda kontakti ehtsuses.

Kokkuvõte

Kui te ei ole ettevaatlik, võivad telefonipettused põhjustada rahalist kahju, identiteedivargust ja muid tõsiseid tagajärgi. Vältige tundmatutele numbritele vastamist, ärge jagage isiklikku teavet ja kontrollige alati helistaja autentsust. Olge valvsad ja kaitske end petturite eest!