Ohtlik
[Kasulik][02.12.2025] : Kredit24 ,kui oled käinud nende kodulehek.,siis helistavad
[Häiriv][27.11.2025] : Ma ei võta tundmatuid numbreid vastu, eriti, kui kolm päeva järjest sobimatudel aegadel helistatakse ja sõnumit ei tule ühtegi. -.-
[Ohtlik][16.10.2025] : keegi ei räägi kui võtsin vastu- ja kõige naljakam on see, et see kõne tuli kohe peale seda kui ma oma laenulepingu allkirjastasin- !!!!!
[Ohtlik][02.10.2025] : Tegu on petturitega kes esindavad end krediidipangana. Ärge usaldage neid ja PALUN ärge helistage neile tagasi.
[Häiriv][18.08.2025] : Helistab mitu päeva järjest ajal kui ei saa vastu võtta. Tagasi helistada ei saa, sest number ei ole nö kättesaadav.
[Ohtlik][11.07.2025] : Esindab IPF Digital'ina, kuid infot ega pakkumist meilile ei saa panna, sest seda saab väidetavalt ainult KÕNES teha. Ühtegi laenupakkumist ei ole juriidiliselt korrektne kõnes teha ega ka allkirjastada. Suure tõenäosusega pettus.
[Ohtlik][09.07.2025] : Keegi ei räägi kui võtad vastu.
[Kasulik][24.03.2025] : SEE ON TÕESTI IPF DIGITAL EHK CREDIT24 MÜÜGIOSAKONNA NR JA SEALT TULEVAD REALSED KÕNED CREDIT24 INIMESTELT! POLE MÕTET KÜLVATA PAANIKAT JA VALE INFOT!
UUENDAVAD TEIE ANDMEID JA ANNAVAD HEAD INFOT INTRESSIDE JA KREDIIDILIMIITIDE KOHTA
[Häiriv][20.03.2025] : Helistatakse, võtan vastu, mitte midagi ei räägita. väga häiriv ning nõme. Kes iganes see ka ei oleks. Esimesel võimalusel soovitan selline number ära blokeerida või vastasel juhul teavitada politseid.
[Ohtlik][12.03.2025] : scammers
[Neutraalne][25.02.2025] : ei jõudnud veel vastatagi aga hea et kontrollisin ja seega ei tahagi vastata. Kui on väga hea ja õiglane kavatsus küllap saab siis ka sms kirjutada selgitamaks kes taon ja mis teema on
[Häiriv][14.02.2025] : Samuti helistavad juba mitmendat päeva järjest ja just hommikuti kui ma magan.
[Ohtlik][16.01.2025] : Mingid tondid on. Pommivad 3 päeva järjest juba.
[Häiriv][23.12.2024] : kui tahetakse ühendust võtta aga number on vastuvõtjale tundmatu,siis võiks ju sõnumi saata
[Häiriv][15.11.2024] : Turunduskõne IPF Digital AS-ilt, kuid seda numbrit ettevõtte juriidilistes dokumentides pole. Häälmaatriksi loomise tõenäosus. Viimasel ajal on telefonipettused sagenenud ja paljud inimesed langevad petturite ohvriks. Nad kasutavad erinevaid tehnikaid, nagu võltspolitsei kellegi teisena esinemine, tehniline tugi või eksitavad pakkumised, millega nad üritavad saada raha või isiklikku teavet.
Siin on mõned näpunäited, kuidas ennast kaitsta telefonipettuste eest ja mida teha, kui teile tuleb kahtlane kõne tundmatult numbrilt.
1. Ärge vastake tundmatutele numbritele. Kui teile helistatakse tundmatult numbrilt, ärge sellele kohe vastake. Petturid kasutavad sageli välismaiseid või isegi kodumaiseid numbreid, millel pole teie jaoks tähendust. Kui kõne on oluline, jätab helistaja tavaliselt sõnumi või proovib uuesti.
2. Olge kahtlaste kõnedega ettevaatlik. Kui vastate tundmatule numbrile ja vestlus algab kahtlaselt, küsides näiteks isikuandmeid, katkestage kohe toru. Politsei ega teie pank ei küsi teilt kunagi telefoni teel pangamandaate ega muud tundlikku teavet.
3. Ärge jagage isiklikku teavet. Petturid püüavad sageli hankida isikuandmeid, nagu pangamandaate, aadresse või sotsiaalkindlustuse numbreid. Ärge kunagi jagage seda teavet telefoni teel, isegi kui helistaja tundub veenev. Teie teabe kaitsmine on parim viis pettuste ärahoidmiseks.
4. Kontrollige numbri päritolu. On mitmeid teenuseid ja rakendusi, mille abil saate kontrollida, kes teile helistas. Kui numbrit ei tunne ja see tundub kahtlane, saab seda näiteks Google’i otsinguga kontrollida.
5. Blokeeri kahtlased numbrid. Kui teile helistatakse jätkuvalt kahtlastelt numbritelt, blokeerige need oma telefoni seadetes. Enamikul nutitelefonidel on võimalus blokeerida konkreetselt numbrilt saabuvad kõned, et need sind edaspidi ei segaks.
6. Teatage kahtlastest kõnedest. Kui saate kõne, mis näib olevat kelmus, teavitage sellest ametivõime. Saate sellistest pettustest teatada politseile või tarbijakaitseorganitele, et nad saaksid midagi ette võtta ja teisi hoiatada.
7. Olge kursis uusimate petmismeetoditega. Telefonipettused arenevad pidevalt, seega on oluline olla kursis sellega, millist tüüpi petuskeemid on olemas. Sageli kasutavad petturid uusi tehnikaid, näiteks helistavad numbritelt, mis näivad väärtuslikud või pakuvad võltsteenuseid. Jälgige uudiseid ja olge valvel.
8. Kontrollige alati ettevõtte autentsust. Näiteks kui teile helistab tehnilist tuge või eripakkumisi pakkuv ettevõte, kontrollige enne mis tahes toimingu tegemist ettevõtte autentsust. Võite otsida Internetist ettevõtte kontaktandmeid ja helistada ametlikul numbril tagasi, et veenduda kontakti ehtsuses.
Kokkuvõte
Kui te ei ole ettevaatlik, võivad telefonipettused põhjustada rahalist kahju, identiteedivargust ja muid tõsiseid tagajärgi. Vältige tundmatutele numbritele vastamist, ärge jagage isiklikku teavet ja kontrollige alati helistaja autentsust. Olge valvsad ja kaitske end petturite eest!